داروی سرماخوردگی مجاز در شیردهی چیه؟

۴ پاسخ

من ک کلداستاپ خوردم

استامینوفن ۵۰۰ دیشب دکتر بهم داد
دیفن هیدرامین باید قرقره کنی
با یدونه قطره بینی داد گفت نباید سیتریزین بخورین

اصلا قرص سرماخوردگی مجاز نیست. فقط سفکسیم میتونی بخوری با استامینوفن ۵۰۰

خود سرماخوردگی
با سفکسیمم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آریان🧸🤎 مامان آریان🧸🤎 ۵ ماهگی
مامان برنا مامان برنا ۱۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی