۴ پاسخ

یبوست اسهال خوردن سردی زیاد میوه نشسته غذای نفاخ هزارتادلیل داره گلم

یبوست نیس؟

سونو بده

رفلاکس نداره

سوال های مرتبط

مامان آیلین قشنگم🌈💋 مامان آیلین قشنگم🌈💋 ۳ سالگی