شما به بچه‌هاتون تن ماهی می‌دین ؟

۲۶ پاسخ

اره میدم

نه نمیدم خطرناکه ماهی تازه میدم

آیه که عاشقشه

ن عزیزم خودمونم سالی یکی دوبار نهایت بخوریم

ارزو دارم یه بار مثل ادم بیاد غذا بخوره

بچه های من الان 4سالش اصلا نخورده تا میبرم جلوش میگه دوست ندارم البته اینم بگم خیلی بد غذا هست

نه، توبارپاری و شیردهی هم استفاده نکردم. این اواخر دیگه خیلی کارم گیر بود یه دونه گرفتیم که غذای پسرم فرق داشت.

نه ندادم

آره هفته پیش برا اولین بار دادم

ن اصلا دوس نداره

نه اصلا

نه ..

آره .

اره.

نه!

نه نمیدم

آره میدم

اره موردی نداره

من هنوز ندادم
خود ماهی تازه رو بهش دادم فقط

اره میدم

تا جایی که میتونم نه
شاید دوتا قاشق اونم با برنج زیاد

اره خیلی دوس داره

بله میدم

بله میدم

اره بده

تا حالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان نی نی کوچولو😍 مامان نی نی کوچولو😍 ۳ سالگی