خانوما کی از قیمت دستگاه آیودی خبرداره چنده

تصویر
۸ پاسخ

من 5گذاشتم مسی آمریکایی
که بهم نساخت تویکماه درآوردم انداخت رفت

منم می‌خوام بعد زایمانم بزارم

چه فایده داره وقتی خیلیا باهاش باردار شدن🤔
اتفاقا منم دنبال یه راهکاری هستم که خیالم راحت باشه اینجا مامانا حتی با ک ن د و م هم باردار میشن خیلی ترسناک واقعا

من پرسیدم۵گفت

۱سال پیش دکترم گفت۵ الانو نمیدونم

من تازگی انجام دادم ۲تمن شد ولی ما شهرستانیم

من پرسیدم ۳تومن

پارسال میخواستم بزارم یک هفتصد دونیم سه تومن شش تومن بستگی داره
الان گرون ترهم شده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 ۱ سالگی
مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی