بستگی داره به بدنت چون هورمونه .تو دوره شیردهی و بارداری و پریودی فولیکول مو بسته میشه .
من مژه کارم .لیفتم کار میکردم. تا حدلامکان برا مشتری انجام نمیدادم چون هیچ تضمینی نیست ک بمونه یا نه. شاید طی ی هقته از بین بره .ولی باز ی مشتری داشتم تک دوره پریودیش اومده بود خوب مونده بود بستگی داره
بعد اگر ی درصد انجام دادی فقط لیفت انجام بده .لمینت نکن
بعضی مشتری ها از من میخاستن ابروهاشون حین لیفت لمینت کنم ینی رنگ کنم مشکی شه .
تک این تایما(شیردهی بارداری پریودی ) نمیشد هیچ رنگش میشد عسلییی بد رنگگگ ابرو میسوزه اصن . بنظرم ریسک نکن . ژل ابروی خوب بخر بزن هم ماندگاری داشته باشه تا چند ساعت هم ابروتو نریزه
اره،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.