۳ پاسخ

بستگی داره به بدنت چون هورمونه .تو دوره شیردهی و بارداری و پریودی فولیکول مو بسته میشه .
من مژه کارم .لیفتم کار می‌کردم. تا حدلامکان برا مشتری انجام نمیدادم چون هیچ تضمینی نیست ک بمونه یا نه. شاید طی ی هقته از بین بره .ولی باز ی مشتری داشتم تک دوره پریودیش اومده بود خوب مونده بود بستگی داره

بعد اگر ی درصد انجام دادی فقط لیفت انجام بده .لمینت نکن
بعضی مشتری ها از من میخاستن ابروهاشون حین لیفت لمینت کنم ینی رنگ کنم مشکی شه .
تک این تایما(شیردهی بارداری پریودی ) نمیشد هیچ رنگش میشد عسلییی بد رنگگگ ابرو میسوزه اصن . بنظرم ریسک نکن . ژل ابروی خوب بخر بزن هم ماندگاری داشته باشه تا چند ساعت هم ابروتو نریزه

اره،

سوال های مرتبط

مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان محمد متین🍒 مامان محمد متین🍒 ۱۷ ماهگی