ن بابا عالیه
خیلی خوبه دهتر من ببدار میشه همش
نه خوبه
از ۱۲ میشه
پسر منم همینه خوابش ولی دیگه ۶بیدار میشه نمیخوابه
شبا هم بزور دیر میخوابه
منم همینه
عالیه دیگه.
پسر من قبلا خیلی بیدار میشد برای شیر، الان هم بیدار میشه ولی به سختی سینه میگیره و همش گریه میکنه گاهی هم نمیگیره. خودش داره شیر شبشو قطع میکنه😁😅
پسر من ساعت ۱۱ شب شیر میخوره میخوابه تا هفت صبح که خودم بیدارش میکنم شیر میدم بهش دوباره میخوابه تا ۹
واسه من از شب تا الان سینم دهنشه شیرمو میخوره نگا کن
همین اوکیه
نه خوبه عزيزم
دختر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.