۳ پاسخ

نه عزیزم اینقد زیاد طبیعی نیست حتما برو دکتر احتمالا باید سونو انجام بدی

سونو واژینال بده برای بقایا شاید بقایا داری

تا ۴۰ روزگی که مال زایمانت بوده ،،،از اون به بعدش پریودی محسوب میشه

سوال های مرتبط