مولتی ویتامین کدوم مارک و بدم خوبه ؟

۵ پاسخ

ویواکیدز

اول ویوا کیدز بعد پدیا

من پدیا میدم بهش خداروشکر با وجود رفلاکس وزن گیریش خوب بوده

پديابست

فکر میکنم پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی