اولین عروسک نینیم🥹 بیاین بگین ک گشنگه🥹😍

تصویر
۱۹ پاسخ

خیلی نازه یاد شعرش افتادم .میگه کان کان کانگورو تو عکسا دیدم تورو یه دونه کیسه داشتی بچتو توش میذاشتی میبردی اونو گردش نه گرم میشد نه سردش
کاش مامانم مث تو یه روز بشه کانگورو هرجا میرفت کاری داشت منو تو کیسه اش میذاشت 😂

چقدر باحاله😂😂😍😍

سلیقه ی من نیست

اوخی چه نازه

جنسیت بچت‌چی شد؟؟

همین شعرشو دخترم کوچیک بود خیلی میخوند ولی عروسکش گیر نیاوردم از کجا خریدی عزیزم؟ قیمتش چند بود؟

کان کان کانگورو

منم شوهرم رفته ی خرگوش براش خریده

اخییییی خودشم نی نی داره تو دلش
خیییلی گشنگی مبارکش باشه

خیلی قشنگ عزیزم

گوگولییههه 😍

خیلی خوشگله😍😍

آخییی مبارکه عزیزممم😍🥹اولین خرید خیلی ذوق دارع ادم🥲💗

منم دنبال یه عروسک بزرگ میگشتم بزارم گوشه اتاق اکثرا زرافه میخریدم یا خرس ولی خوب دوس داشتم با همه فرق داشته باشه و متفاوت باشه این همونه البته اگه بزرگ ترم باشه که چه بهتر

مبارکه گلم 😍😍😍😍

خدایی خیلی قشنگه و نازه خیلی خوشگله از کجا خریدی منم میخوام حضوری گرفتی

وای چه نازه🥺

مبارک 😍😍

ای جاااانمممم😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان nini🎀 مامان nini🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرصادوصدرا👶🏻🩵 مامان مرصادوصدرا👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان 🩵محمدسام🩵👑 مامان 🩵محمدسام🩵👑 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینیم🩵👑 مامان نینیم🩵👑 ۶ ماهگی