اره مندادم شوهرم امضا کرد
ن ما اصلا رسم نداریم مازندران من ندیدم
نه نداریم
داشتن لیست جهیزیه واقعا لازمه. زندگی بالا و پایین داره احتیاط شرط عقله
کار خوبی کردی
توهمیشه کار خودتو بکن ب مادرشوهرتم محل نذار
احترامشو داشته باش ولی در نهایت کار خودتو بکن
داریم این رسم انجامم میدیم
بله ما هم این رسم رو داریم ؛ خدایی نکرده بعد جدایی لازم میشه ایشالا برای کسی پیش نیاد
بله داریم این رسمو
خیلی هم مهمه
حتی تو دادگاه هم قاضیا میگن باید انجام بدین.همیشه احتیاط شرط عقله عزیزم
آره منم صورت کردم بردم کار از محکم کاری عیب نمیکنه
ما رسم نداریم
اره ماهم رسم داریم انجامم میدیم. ولش کن ب ی ورت بگیر
یعنی چی نفهمیدم
ما هم رسم داریم و بنظرم واقعا مهمه ، مخصوصا اگه خانواده پسر نفهم باشن😂😂
صورت کردن یعنی چی
نه بابا ما رسم نداریم . ی دخترخالم اینکارو کرد همه مسخرش کردن
نه رسم نداریم
محلش نکن بده زیرش امضا کنن صورت خیلی مهمه
آره ماهم صورت میکنیم
ترکا هم همین رسم رو داریم
ما هم نوشتیم و بزرگا امضا کردن
بنظرم خوبه برا دختر
نه از نظر خانوادمون قدیمی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.