۱۴ پاسخ

روزگاره😂

داداش من انقد قشنگ اروغ میگیره
شبا بچت میخوابه

نمیدونی وقتی دلدرده هی میپیچه به خودش هر گوزی که میزنه من چه ذوقی میکنم 🤣

اینقد خوشم میاد آروغ میزنه ها😂

هنوز بعضی وقتا واسه ریدنشونم ذوق میکنی کجای کاری🤦🏻‍♀️🤣

من حتی فکر نمیکردم با ریدن کسی خوشحال بشم😂🤧

چطوری باید آروغ بگیری
هر بار شیر میدی باید بگیری ؟؟؟

حالا با اروغ زدن هیچ التماس میکنی یه بار بگوزه😁😁

آروغ که چیزی نیست .ما منتظریم خانم پی پی کنه کلی خوشحال میشیم مخصوصا موقعی که چند روز شکمش کار نکرده باشه....

هنوز التماس ریدن نکردی ببینی چه ذوقی داره😂😂😂😂😂

دقیقا😂

همینطوره واقعا🥹🤣

دقیقا 😂

بله همچنین🤣

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🩵🧸 مامان یاسین👶🏻🩵🧸 هفته دهم بارداری