چ قیمتشون خوبهههه🥸🥸🥸



کودک #شیرخشک

تصویر
۱۹ پاسخ

میگم که چجوری متوجه سایر دخترم بشم؟ اندازه نزده فقط نوشته سایز ۱ ، ۲،۳ و...؟

نینی ریز پوش عالیه✅

من از نی نی ریزپوش خرید زیاد داشتم بعضی از جنس هاش مثل زیردکمه هارو یک ساله استفاده میکنم آخ نگفته یعنی نه پرز شده نه برچسب هاش کم رنگ شدن حتی رنگش یذره تغییر نکرده بعضی از جنس هاش مث‌بولیز شلوار هاش شانسی در اومد یعنی بعضی ست ها هیچچچ کار‌نشدن حتی تغییر رنگ ولی بعضی هاش زیاد خوب نبودن اما در کل بنظرم براساس قیمتش اونقدر که باید کار میکنه و به درد میخوره

من تو روبیکا سرچ میکنم ولی نمیاد🥲

عزیزم کیفیتش ضعیف میگن هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری من پارسال خرید میکردم ازشون باز کیفیتشون بهتر بود اینسری خیلی کیفیتش ضعیف بود نمیش واس مهمونی اینور اونور پوشید همون بکن بشور خونه به نظرم خوبه

چجوری باید سرچ کنم کانالشو بیاره واسم؟

روبیکا بچها کانالش

تصویر

اگه میخوای لباس زیاد کار کنه نخر
من واسه دخترم زیاد سفارش میدم با چندبار شسته شدن یکم رنگش میره بعضی از جنساش پرز میشه
اما خب من خودم چون عاشق تنوع هم هرماه واسش سفارش میدم

عزیز این عکس کانالشون تو کدوم برنامست

جنسشون خوبه من همش از این سایت میخرم و سایت نینی پوش سهرابی
الانم سه دست خریدم منتظرم برسه
با شستشو هم میگن رنگ و روش میره خب دیگ بچه هم نهایت ۲ ماه بپوشه بعد کوچیک میشه تا همون موقع جواب میده و چون قیمتش خوبه چند تا میخری رنگ و وارنگ میپوشیش

خب گوگل که کار نمیکنه بریم‌توی سایت

بلوز شلوار
ثبت سفارش از طریق سایت ninirizpoosh.ir

اره من سه دست خونگی خوشگل برا ملورین گرفتم با پست شد ۷۰۰خیلی خوشگل بودن
بعد حضوری با شوهرم رفته بودیم بزور شوهرم گفت یه دست براش بگیرم ۶۹۰🥲اینقدر زورم اومد ۶۹۰دادم یه دست بعد سه دست گرفتم ۷۰۰

احساس می‌کنم جنسش خوب نباشه اصلا

دیگه کیفیتش قد قیمتشه

فک کنم خیییلی نازک باشن
اصلا ارزش نداره

لینک سایت رو بهم بده عزبزم

من نخریدم
میگن رنگ و رو لباساش میره

اسم سایت و میفرستی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۲ سالگی
مامان چیدا مامان چیدا ۲ سالگی