۴ پاسخ

من از سایت دارو میگرفتم ۱۶۰

اره خیلی خوبه منم میدم
نمیدونم شوهرم میگیره

آره طعمش خوبه دختر منم دوست داره فکر کنم نزدیک ۲۵۰

اخرین بار حدود ۲۱۹ گرفتم
بی نهایت عالیه
خوش طعمه
بوی خاصی نداره
از ۴ ماهگی دارم میدم بهش
رفلاکسشو تشدید نکرد

سوال های مرتبط