مامانا قرص دمیترون رو روزی یدونه میخوریم برا تهوع ؟؟؟

۱۱ پاسخ

امتحان کردم فرق نکرده عزیزم

دمیترون نیاید بخوریم ضرر داره ویتامین ب ۶خوب

من روزی یکی میخورم

سه ماه اول میگن ممنوعه ولی من از ۹ هفته خوردم چون نخورم نابودم

دمیترون برایه بارداری رد شده است طبق منابع علمی جدید
نخورید
دیمن هیدرینات بخورید

دکتر من گفتم نباید بخوری

این پیام رو از کانال یه مامای حرفه ای از ایتا براتون گذاشتم برید تو کانالش راه های کاهش تهوع رو گفته

من سه روز یبار میخوردم تا سه روز نگهم میداشت ولی دکترم گفت روزی یکی مجاز

یه اشتباه ❌ که خیلی از باردارا 🤰 انجام می‌دن، خوردن خودسرانه ⚠️ دمیترونه 💊
ببینید 👀 دمیترون توی سه‌ماهه اول ⛔️ ممنوعه 🚫 چون می‌تونه باعث مشکلات فک 🦷 و دهان 👄 توی جنین 👶 بشه ⚠️

https://eitaa.com/joinchat/3991863529C48eeb11b86

من یروز نمیخورم میمیرم

من امروز خوردم بهتر شدم از ب۶ بهتره میتونم یدونه بخورم روزی تهوع خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق پسرم 🤎👶 مامان فندوق پسرم 🤎👶 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری