خانوما قرص دمیترون رو هر روز مصرف میکنید؟ روزی یکدونه؟

۵ پاسخ

من قبلا وقتی تهوع داشتم میخورم الان دیگه وقتی تهوع ام دارم نمیخورم چون میگن خوب نیس یه دکتری گفته بود باعث لب شکری شدن بچه میشه

هروقت ک میبینم حالت تهوع دارم فقط میخورم تا ۳ روز اوکی میشم

اره روزی یکی میخورم

حالت تعهوع من زیاد بود دکترم به من گفته بود هر ۸ساعت یدونه از دکترت بپرس

من دکترم نوشته در صورت تهوع

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری