من قبلا وقتی تهوع داشتم میخورم الان دیگه وقتی تهوع ام دارم نمیخورم چون میگن خوب نیس یه دکتری گفته بود باعث لب شکری شدن بچه میشه
هروقت ک میبینم حالت تهوع دارم فقط میخورم تا ۳ روز اوکی میشم
اره روزی یکی میخورم
حالت تعهوع من زیاد بود دکترم به من گفته بود هر ۸ساعت یدونه از دکترت بپرس
من دکترم نوشته در صورت تهوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.