۷ پاسخ

نه خداروشکر

اره.....

اره من جوری که گریم می‌گرفت ولی الان روزی چندتا انجیر میخورم شب هم لواشک میخورم یکم بهترم

بله متاسفانه

من انقدررر همراه باهاش الوچه و ترشیجات خوردم که اصلا یبوستشو حس نکردم

آره خیلی مذخرفه .منم اینطور بودم

اررررره وای از اونه پسسسسسس

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری