مامانایی که اکتی ناتال مصرف میکنید شمام دچار یبوست شدید؟😩🥴🤧

۴ پاسخ

عزیزم شما اندومتریوزداشتید خوب شدین؟

دیگه رحم و جنین بزرگ میشن رودها میرن تحت فشار بخاطر اونم هس

بخاطر قند یه سری چیزا نمیخورم،سر همین معدم کار نمیکنه

یبوست بخاطر آهن معمولا اگه ففول میخوری بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری