۱۱ پاسخ

من دکتر همینو بهم داده
یک روز قرص صورتی
یک روز زرد.

کسی نیست بهشون بگه آخه من باد هوا که نمیخورم که چاق بشم و وزنم بره بالا شنبه رفتم کنترل وزن داشتم وزنم گرفته یک شنبه پیش دکتر تغذیه رفتم به این چند روز که نمیخوام چاق بشم رو اعصاب هستن بخدا

ژله اییو همراه با غذا بخور اون قرص گچی بعذ غذا

کسی مث این قرص ندارع ینی؟

صورتیش رو به من گفت هر روز. زردش رو گفت در هفته دو روز

برای چیه؟

اینه برا من

تصویر

برا من اکتی ناتال ولی اینجوری نیست

من قبلا خوردم اصلا اینجوری نبود انگار شیاف بود لامصب همراه غدا هم میخوردم

چ قرص نازی ، دوتا رو با هم داره ، اون امگا سه کنارش؟

برا چی هست

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان طاها و پارسا مامان طاها و پارسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری