قرص دمیترون رو‌ دارم هر ۲۴ ساعت نصفشو مصرف میکنم 😔

۴ پاسخ

مواظب باشین یبوست نگیرین من دمیترون میخوردم یبوست شدید گرفتم

یه دکتر داروساز به من گفت دمیترون نخورید خوب نیست
متوکلرپرامید بخورید

من هرهشت ساعت میخورم دمیترون منو زنده نکه داشته

من روزی ۲تا

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری