کسی ضخامت دیواره رحمش کم بوده باردار بشه

۶ پاسخ

من ضخامت1.5 بود الان 8هفتس باردارم

واسه منم کمه دکتر اووبوست و دوفامد داده ماه بعدش هم امپول سینال اف و یه امپول دیگه

من ضخامتم کم بود دکتر از روز ۱۴ سیکلم دوفامد داد و استروژن کنژوگه خوردم تا باردار شدم

خیییلی عالی عمل می‌کنه.
بهتر از 100تا قرص

اگ ضخامت تون کمه
از 5تا 15سیکل پریودی روزانه ی مشت لوبیا سبز بخارپز کن بخور. عالیع
3دوره ک این کارو انجام بدی خوب میشی. من نتیجه دیدم

شاید بارداری اتفاق بیوفته ولی بارداری خوبی رح نمیده. چون راحت ریزش میکنه و ممکنه سقط شه

سوال های مرتبط