من ضخامت1.5 بود الان 8هفتس باردارم
واسه منم کمه دکتر اووبوست و دوفامد داده ماه بعدش هم امپول سینال اف و یه امپول دیگه
من ضخامتم کم بود دکتر از روز ۱۴ سیکلم دوفامد داد و استروژن کنژوگه خوردم تا باردار شدم
خیییلی عالی عمل میکنه.
بهتر از 100تا قرص
اگ ضخامت تون کمه
از 5تا 15سیکل پریودی روزانه ی مشت لوبیا سبز بخارپز کن بخور. عالیع
3دوره ک این کارو انجام بدی خوب میشی. من نتیجه دیدم
شاید بارداری اتفاق بیوفته ولی بارداری خوبی رح نمیده. چون راحت ریزش میکنه و ممکنه سقط شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.