۵ پاسخ

اصلا دست بهش نزن

من که نزاشتم بازوی دختر من شدیداً چرک کرد موقع حموم خودش چرکش خالی شد ولی جاش هنوزم قرمزه به مرور داره خوب میشه

اصلااا دست بهش نزن
پماد و روغن و... هیچی نزن روش
حموم بردی لیف نکش روش
خودش خوب میشه

بچه منم همین جوری بود ولی الان یک ماه خوب شد اصلا دست نزن ب هیچ دارویی ام نیاز نداره الکی مرو دارو نزن یکم بزرگتر بشه ب مرور خوب میشه

هیچی باید بزاری خودش خوب شه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و دلارام مامان ویانا و دلارام ۹ ماهگی