۶ پاسخ

من راضیم

منم اپتامیل دادم یبوست شد به دکترش گفتم یه شیر خشک معرفی کن اپتامیل یبوستش کرده بیشتر از یه هفته دفع نداشته. گفت از شیر خشک نیس همون اپتامیل بده 😑😑😑😑 آوردم دوباره دادم الان چند روزه هرروز دو بار دفع می‌کنه زیااااااااد 😂😂😂😂😂😂 فک کنم نی نیا مارو مسخره کردن ...... باید امتحان کنی ببینی کدوم روش جواب میده

من نان کامفورت رو با نان ای ار ترکیب میکنم می م خوبه

الان نان دارم میدم ببینم چطوره

اما امتحان کن ببین کدوم یکی به دخترت میسازه شاید کامفورت برای نوزاد تو خوب باشه و گیکوز بد

من ببلاک کامفورت دادم فقط بالا میآورد خیلییی غلیظ و روغنی بود و از سر شیشه دکتر براون رد نمیشد و رفلاکسش شدید شد و اصلا تاثیری نداشت..اما گیکوز خیلی از اپتامیل سبکتره و بنظرم خیلی بهتره و خوش طعم تره

سوال های مرتبط