تا بدنیا بیاد ۳ کیلو میشه عزیزم
از من ۲۷۰۰ دنیا اومد و خداروشکر دستگاه هم نرفت
الان چند هفتی
نه بابا کمتر از ۲۷۰۰ نرفتن دستگاه ۲۷۰۰ خوبه که
نه نمیره عزیزم دو هفته هم تا زایمان وقت داری چیزای مقوی بخور زیاد بشه وزنش
نه بابا نگران نباش اصلا
ن چ ربطی داره عزیزم ب وزنش ب وزن دستگاه نمیدن ب ریه ب اکسیژن میدن
تا بدنیا بیاد ۳میشه ب امیدخدا
نه بالای دو کیلو نمیره خیالت راحت دوست من بچش ۲۴۰۰ بود نرف
عزیزم من ۳۸هفته زایمان کردم بچم ۲۷۰۰بود اصلا ربطی نداره که بره دستگاه یانه فقط نی نیت ریزه میزه میشه اینم شیر میخوره بزرگ میشه نگران نباش
دختر اولم ۲۶۰۰بود ۴۰هفته دنیا اومد دسگام نرفت....هفتش بالاس دسگا نمیره
نه بابا پسر من ۲۴۰۰بود دستگاهم نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.