بچه ها تا کی باید شیر ای آر بدیم؟!🤕

۵ پاسخ

من میدم گفتم شاید خوب شده شیر ساده ببلاک2گرفتم اما بالا آورد تا یکی سالگی بعضیا رفلاکس دارن

یدونه بگیر امتحانی ببین اذیت نشد دیگ ساده بده
من گرفتم دادم اذیت شد
الان ترکیبی میدم سه تا مثلا ای ار یدونه ساده

تو وقتی که خوبه بشه

سوال منم هست

دکتر به من گفت دیگه نده

سوال های مرتبط