۵ پاسخ

من برای بچه اول اونقدر استفاده کردم که الان دوباره مجبور شدم بخرم .
اگه گردن و کمرت رو دست داری بخر استفاده کن .
اگه سز هستی که حتما چون اجازه نمیده موقع شیر دادن خم بشی رو بخیه ها

در کل عالیه

واسه من که خیلی خوبه
خیلی راحت تر باهاش شیر میدم

برا من که فعلا کارایی نداشته

من برا شیر دادن کارایی نداشت برام ولی برای پشتی و بازی های تامی تایم خوب بود

من گرفتم چون دیدم اطرافیان همه استفاده کردند و مفید بوده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی