وای آره هرثانیه انگشتاشو میکنه تو دهنش
بجا گریه جیغ میزنه مخصوصا وقتی نیستم
پشتک میزنه
به زور پاهاشو راست نگه میداره
شدیدا کنجکاوه همه جارو نگاه میکنه
الان که دارم پیام میزارم انگشتارو کرده تو دهنش به گوشی خیره مونده😂
بچه ی منم همینه چند روز دیگ میشه دوماه خیلی زود فک کنم نه؟
اره گردن سفت میگیره خنده هاب صدا دار میکنه جیغای الکی میکشه وقتی هیجانی میشه
خیلییی دست و پا میزنه مخصوصا وقتی مای بی بی رو باز میکنم دستشم همش تودهنشه میخواد دست بخوره نکنه داره دندون در میاره؟زود نیست؟؟
اره محکم گردن میگیره و همش اب دهنش میچکه🫠🤦🏻♀️😍
بچه من گردن سفت کرده پاهاش سفت شده صافه صاف وایمیسه
امروزم انگاری میخواست غلت بزنه اما نمیتونست دستش گیر کرد زیر شکش و گریه کرد😑😑😑
گردنش گاهی تکون تکون میخوره لق میزنه🤭🤣🤣🤣دستش دائم دهنشه لثه هاشو ب هم میکشه آب دهنشم میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.