بچه ها صبح سونو. قلب دارم
دعا کنیددد با دل های پاک تون🫶🙂🙂🥰

۷ پاسخ

منم فردا سونوی رشد دارم لطفا لطفا واسم دعا کنید
محتاجم به دعای تک‌تکتون🥲❤️🙏🏻

ان شاءالله‌ که صدای قلبش رو بشنوی گلم

دعا کردم توهم دعام کن منم مادر بشم 😔🙏

انشالله خوش خبر باشی
منم فردا صبح سونو قلب دارم برام دعاکنین لطفا

انشالله خوش خبر باشی ❤️❤️❤️قدمش براتپره خیره و برکت باشه

من ۶هفته ۴روزم آخر هفته برم سونوخوبه؟

اویی ننه ایشالا باخبرای خوش برمیگردی

سوال های مرتبط