هیچ علایمی نداشتم فقط زیر شکمم سوزن سوزن میشد داخل رونمم یکم درد میومد،افتادم لکه بینی رفتم دکتر گفت از ۳۵شده ۲۵بعد هفته ۲۲سرکلاژ شدم
دل درد وکمردرد شدید از 37 یهو شد 28
خواستی سونو بری واژینال برو که دقیق باشه
یه ترشح ژله ای دیدم با درد بسیاااار خفیف کمر، وقتی سرچ کردم فهمیدم واسه دهانه رحم رفتم دکتر از۳۰شده بود۲۳
درد خاصی نداشتم ولی هر موقع زمین یا مبل مینشستم یا دست انداز ماشین خیلی کم حتی بهم میخورد احساس فشاری زیادی قسمت پایین واژن داشتم انگار رو ی تکه چوب نشسته بودم
کمر درد شدید طول سرویکسم ۲۹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.