خیلی زیاده خوب بچه کوچیک ولع میکیدن داره بهش پستونک بده رفلاکس میگیره هاا
اره خیلیه پسر من دوماهشه دکتر گف هردوساعت ۶۰ سی سی بیشترش رفلاکس پرخوری میگیره اون ولع مکیدن داره سیر شده نده بالا میاره و تهش رفلاکسه با پستونک سرگرمش کن
زیاده رفلاکسی میشه برا همینم بالا میاره ۳۰تا بسشه
زیاده براش.ولع مکیدن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.