مگه مامان خوب به وزنه
ماهان دو سال و شیش ماهشه ۱۱ کیلو منم هرکار میکنم وزنش بالا نمیره
چکاب هم دادم الهی شکر مشکلی نداشت هرچی هم دوس داره بهش میدم
ولی ماشالله شلوغ کار
دختر منم 7ماهشه وزنش 6700 بااینکه وزن تولد خوبی داشت ولی خوب وزنگیریش کمه هرکاری هم کردم فایده نداشت کلا ظریفه نمیشه کاریش کرد
دختر منم ریزه میزس
مادرا کلا همینیم
بچه منم ریزه هست خیلی غصه میخورم
اگه خودتون هم درشت نیستین نگران نباش شاید ارثی باشه
ولی ما همه درشتیم واسه همین نگرانم.
یه چکاپ بدین خیالتون راحت بشه
منم چکاپ پسرم انجام دادم
ذخیره اهنش پایینه
نگران نباش پسر منم ۷ ماهگی ۷ کیلو بود
بیشتر ژنتیکیِ به این معنی نیست ما مادر خوبی نباشیم
نه گلم مهم اینه که سالمه و رو نموداره تو بهترین مامان دنیایی بعضی بچه ها ژنتیک کوچولو هستم دختر منم همینجوره
عه این چه حرفیه پسره منم کم وزنه 😓منم این فکرو میکردم الان زیادی غذا میدم بهش میینم ازمن نیست الان وجدانم راحته
نه این حرفو نزن دختر منم وزنش کمه 7400 چند روز دیگه وارد هشت ماه میشه اما رفلاکس شدید داره ک باعث میشه وزن نگیره
چرا مامان خوبی نباشی خیلیم خوبی بهداشت چی میگه رو نمداره قدش چقد
ن عزیزم خیلی اوقات وزن ژنتیکیه کاریش نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.