خواهر من بودم باهاش جدی حرف میزدم ببینم مرگش چیه میگفتم اگه اینجوری قراره پیش بره و رابطه اینا نداشته باشیم از نظر عاطفی ضعیف باشیم دیگه خونه نیا فقط خرج بچه هارو بده
میبینه کاریش نداری ببخشیدا دم درآورده
سلیطه بازی دربیار،پاشو برو خونه بابات
همون طلاق بگیری بهتر
خیانت نمیکنه!!!!
عزیزم با دوستاش چیه معلومه داره خیانت میکنه ، خودتو بزن به بی خیالی فکر کن وجود نداره و با بچه هات خوش بگذرون و زندگی کن ، یه مدت اینجوری بگذرونی گرچه سخته ها ولی خب عادت میکنی و حالت خوب میشه ، هیچی هم مهمتر از این نیست که حال خودت خوب باشه
اگر میتونی درستش کنی با مشاوره با دعوا با گفتن به پدر مادرش با قهر با تهدید تلاش کن درستش کنی
اگر میبینی تلاش میکنی و درست بشو نیست بچه هاش رو بزار خونه بابا ننه ش خودتم برو خونه بابات
شوهر منم کمک نمیکنه همش با دوستاشه
کاری هو نتونستم کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.