۱۳ پاسخ

اسنس‌‌‌

من کالیستا بنفش میزنم خیلی خوب و طبیعی می‌کنه مژه رو

بل
رومنس

اسنس مشکی

یورن و اسنس صورتی
ایزادورا رو اینقدر تعریف کردن خریدم در مقایسه با اسنس و یورن اصلا خوب نیست

کالیستا صورتی و یورن

من کالیستا دارم بنفشه واقعا راضیم

من بین ایزادورا اسنس و کالیستا صورتی و کالیستا بنفش فعلا کالیستا بنفش و میزنم حجم دهندگی و بلند کردنش خوبه ایرادش اینه موقع بخوای بشوری بد میریزه زیر چشم خیلی سیاه میکنه

ایزادورا . یورن . بل

دایسل عالیهه

کالیستا بنفش

اسنس صورتی یدونه یدونه جدا میکنه
اسنس مشکی پر میکنه
من دوتاشم میزنم
اول صورتی بعد مشکی

اسنس مشکی

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕🧿 مامان دلسا💕🧿 ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی