اسنس
من کالیستا بنفش میزنم خیلی خوب و طبیعی میکنه مژه رو
بل
رومنس
اسنس مشکی
یورن و اسنس صورتی
ایزادورا رو اینقدر تعریف کردن خریدم در مقایسه با اسنس و یورن اصلا خوب نیست
کالیستا صورتی و یورن
من کالیستا دارم بنفشه واقعا راضیم
من بین ایزادورا اسنس و کالیستا صورتی و کالیستا بنفش فعلا کالیستا بنفش و میزنم حجم دهندگی و بلند کردنش خوبه ایرادش اینه موقع بخوای بشوری بد میریزه زیر چشم خیلی سیاه میکنه
ایزادورا . یورن . بل
دایسل عالیهه
کالیستا بنفش
اسنس صورتی یدونه یدونه جدا میکنه
اسنس مشکی پر میکنه
من دوتاشم میزنم
اول صورتی بعد مشکی
اسنس مشکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.