۶ پاسخ

نه بابا من از اولم با مایع خودمون میشستم هیچ مشکلی هم نبود

نرم‌کننده که تمیز نمیکنه

تا دوسه سالگی حداقل

بستگی داره حساسیت نداشته باشه یه دونه شلوار یا پیرهنشو بشور تنش کن اگه بدنش دون دون نشد ینی حساسیت نداره دیگ همه لباس هاشو با مایع خودتون بشور
من لباسای پسرم اینجوری کردم حساسیت نداشت اللن با مایع لباسشویی خودمون میشورم

تا ۲ ۳ سالگی ب نظرم 😁

من که الان دیگه اومدم شهرستان و دیگه دسترسی ندارم با صابون بچه میشورم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی