۳ پاسخ

زوده بابا تا صبور نشی نمیشه باید تو این راه صبر کنی خیلی خدا تستت میکنه تا بهش برسی مادر بودن ب همینه

خیلی زوده من ۵ روز به موعد و ۲ روز به موعد و روز موعد و ۱ روز بعد موعد زدم بدون هیچ هاله ای منفی شدش
از‌روز سوم تاخیر کم کم بیبی چکم هاله انداخته
هنوز زوده خسته بشی حداقل ۷ روز دیگه صبر کن

عزیزه دلم ۳ روز مونده به موعودت که مباید بیبی چک بزنی الکی استرس می گیری
بزار ۳-۴ روز حداقل بگزره از تایم پریود ت باد بزن

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد