به وقت سونو‌ انتی🥲❤️
امیدوارم همه چی خوب پیش بره🫠🥹

تصویر
۸ پاسخ

انشالله که همه چی عالیه

ان شاالله که باخبر خوب میای عزیزم منم باید تو عید برم

کجارفتی سونو عزیزم داراب هستی؟

انشالا با خبرای خوب برگردی ❤️

منم هنوز نوبتم نشده

تصویر

انشالله که همه چی خوب هست

چقدر خوب براتون فیلم هم گذاشتن

ایشالا عزیرم به حق خانم فاطمه زهرا(س)

هفتت دقیق چقدره

سوال های مرتبط