۷ پاسخ

انشالله ک بار دار باشی گلم

هر ماه علائم بارداری داری و باردار نیستی
عزیزم ی کم بیخیال باش ،چون می‌دونم بعدش اذیت میشی ک باردار نیستی

ان شاالله اره

ان شاالله که بیای خبر بارداریتو بدی عزیزم 😍

اره هست

اره عزیزم انشالا که بارداری

انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد عزیزم

سوال های مرتبط