۵ پاسخ

ای جان بسلامتی برای ماها دعا کنید

کجات حباب ترکید من چرا حس نمیکنممم🥲

خوشبحالت پسز من که تنبله- شاید من چاقم حسش نمیکنم

من با اینکه جفتم قدامیه با خودم میگفتم حالا حالا حسش نمیکنم
دیروز بهداشت هم برام صدای قلبشو گذاشت😍💙

😍خوشبحالت منم دارم روزا رو میشمارم تکوناشو حس کنممممم

سوال های مرتبط

مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری