۴ پاسخ

سرلاک فرنی برنج میدم راضیم وزن دهی ام داره

سرلاک فقط‌ مواقع ضروری مثه مسافرت یا کار داری یا مهمون داری وقت نداری وگرنه در حالت عادی نده، فرنی و پوره و…هروقت تونستی کره بزن به غذاهاش پاستوریزه بیشتر بزن وزن دهیش خوبه

رفلاکس داره فرنی نشاسته بده

فرنی برنج بهش بده سرلاک و اینا زیاد خوب نیست عزیزم ... چند روز فرنی برنج بهش بده بعد چند روز حریره بادوم ... اینجور چیزا بهتره خودت درست کردی میدونی چی توشه

سوال های مرتبط