۳ پاسخ

ن داخل مولتی آد داره دیگ بایدیکیوبدی یا آد تنهایامولتی من فقط صبحامیدم

اد صب میدم

من صبح تا ظهر میدم.
آ د دیگه نمیدم

سوال های مرتبط