از انتی دقیق تره اما برای ژنتیک دقیق بررسی کردن دیره ژن رو نشون نمی ده فقط کروموزوم دور از جون مثل منگی این چیزا...
به نظرم اگه سابقه سندروم داون تو خانواده هاتون نیست، انتی رو هم سونو بده هم آزمایش
اگه یک درصد ریسک زد اون موقع سلفری بده وگرنه نیاز نیست برای همه هم ریسک نمیزنه که نیاز به سلفری باشه.
انتی تو دوازده هفته سنو و آزمایش میدی گاها آزمایش ریسک سندروم میزنه ک میفرستن آزمایش سلفری بدی هزینه سلفری بالا هست اما دقیقتره
و اینکه بعضیا هم ب درخواست خودشون سلفری انجام میدن چون جنسیت رو بدونن و ازسلامت بچشون مطمن بشن
سلفری دقیقتره درصد خطاشم کمتره نسبت به ازمایش غربالگری کروموزوم های بیشتری رو بررسی میکنه در مورد مشکلات ژنتیکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.