نه بابا
رازیانه خوشمزه تر
ما رازیانه میریزیم خیلی خیلی خوشمزش میکنه
شیر برنج رازیانه میزنن
آره من گاهی وقتا میزنم طعم خاصی نداره بخاطر طبع گرم میزنن
رازیانه بزن طبع گرمی داره نمیزاره دلدرد بشه سیاهدونه یکم بدخوره میشه برا بچه ها
ما زیره میریزیم.
نریختم تالا....تو فرنی اش دانه چیا میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.