۹ پاسخ

سلام شما رفتید واسه سینه ت نمونه برداری کنی اندازه ش چقدر بع منم گفت برو نمونه برداری من میترسم برم

توده تو سینت دکتر چی گفت؟

عزیزم شما فیبروادنوم سینه رو چیکار کردی

عزیزم شیر خودتو میدی ؟

اره خوبه

من بچم ۲۹۰۰ بدنیا اومد پنج روزگی شد ۳۴۰۰ الان دوماهگیش ۶۲۰۰ بود وزنش

من وقتی ب دنیا اومد ۲۷۰۰بود یک ماهگی ۴کیلو

خیلی خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط