۱۸ پاسخ

خدایی یعنی چی که گیر دادن طبیعی به کسی چه ربطی داره ک طرف میخاد سزارین بشه یا طبیعی به نظر من هر مادری حق اینو داره که انتخاب کنه بچه اشو چطوری به دنیا بیاره واقعا این کارشون خیلی بیشعوریه

خطرناکه خود دکترت باید درجر یان باشه وبدونه دقیق بچه سفالیک یا بریچ عزیزم چون اون جراحیت میکنه باید شرایط بچه رو بدونه حتما

حتی اختیار بدن خودمونو نداریم واقعا بعد از نه ماه بارداری حق مادره که خودش انتخاب کنه چطور بچشو بدنیا بیاره نه اینجوری اجباری و زوری
زنان و زایمانم که مثل وحشیا رفتار میکنن حالا فک کن بری زایشگاه😵‍💫

فک کنم اونجا سونو میکنن قبل از زایمان ک مطمئن شن سفالیکه یا بریچ

به خود دکترت زیر میزی میده با بیمارستان هماهنگ میکنه راحت سزارین میکنی این کارا چیه😂
و اگر برات سواله اره بیمارستان دولتی ک بخواد هزینه نگیره حتما قبل عمل سونو میفرسته داخل خود بیمارستان

من همه این راه هارو رفتم خیلی تلاش کردم هیچ سونویی قبول نکرد مگر اینکه دکتر با سونو آشنا باشه خودش بخواد دکتر من گفت اگه سونو هم بریچ بنویسه تا لحظه آخر دوباره سونو میکنن

خب برو بگو شکم دومی شکم اولت سزارین بوده نمیشه؟؟

فقط بیمارستان خصوصی اونم با دکترت باید هماهنگ باشی

برشیطون لعنت🤣🤣🤣

درخواست بده عزیزم داشته باشمت😍🩷

بیمارستان ک سونو نمیکنن اصلا خوده دکتر میتونه تو پرونده هرچی بنویسه ک بیمارستان گیر نده و سزارین کنه

دکترا بادوتا انگشت میفهمن سربچه پایینه یانه

بیمارستان خودش باز سونو انجام میده

آره عزیزم دوست من واقعا بچش بریچ بود رف بیرون سونو برگه رو برد بیمارستان دولتی بعد اونجا گفتن این ملاک نیست برامون باید سونو خود بیمارستان سونو کنه دیگه سونو کرد بریچ بود زایمان کردن

من شمیدم شکم اول گیرن دوباره سونو میکنن که شاید بچه چرخیده باشه

برای من ک چندتا دکتر رفتم گفتن بیمارستان دولتی سخت میگیره حتما باید تو خوده همون بیمارستان هم سونو بدی تا ثابت بشه بهشون،بچم سفالیک😂دیگ نشد اینکارو انجام بدیم

به خاطر شرایط قرار گیری میخوان سزارین کنن پس صد درصد باز خودشون سنو میگیرن

اصلا تا حالا نشنیدم ب سونو زیر میزی بدن 😂😂

سوال های مرتبط