جای واکسن بدو تولد بچم اینجور شده چرا؟طبیعیه؟

تصویر
۹ پاسخ

دست نزن مال دخترم عفونتش می‌ریخت بیرون ولی دکتر گفت دست نزنین خودش خوب میشه

اره بردم بهداشت نشون دادم گفت طبیعیه تازه قراره تا دو ماهگی بترکه

اره طبیعیه،برای دختر من هم همینطوری بود خودش توی ۵۲روزگیش سر باز کرد و خالی شد.

اوییی خودا 🥲

برای پسر منم همین بود
خودش به مرور خوب میشه ، اصلا دست نزن

بله گلم دست نزن

ن خودش خوب میشه

عفونت کرده دخترمن ازین خیلی بیشتر بود بردم داروخونه پماد داد

آره دست نزن بهش موقع حموم کردن خودش نرم میشه کم کم درست میشه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی