من ۳روز بستری شدم هم سولفات زدن هم بتا اخرش بیمارستان ۱۲۵هزارتومن شد،با بیمه سلامت و کد ارجاع ،بستری میکنن برا اینکه این امپول قندو میبره بالا
۵۰ تومن ۶ تاش
من خواستم بزنم دکتر گفت باید بستری بشی ۳روز بستری بودم دوتا برام زدن شد ۱۳۱تومن
واسه من ۶ تاش و ۶ تا پروژسترون ۱۶۱ شد
بیمارستان رایگان زدن واسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.