عدسی لز کی مجهز بدم ب کوچولوم؟

۱ پاسخ

حبوبات چون سنگین ترن و هضمشون طولانی تر از۷تا۸خوبه اگه از۶میدی کم و با دال عدس شروع کن

سوال های مرتبط

مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۶ ماهگی
مامان 👶آیلین وآوا مامان 👶آیلین وآوا ۱۶ ماهگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۸ ماهگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۰ ماهگی