خانوما میتونم عدسی ب دخترم بدم؟؟چجوری باید درست کنم؟

۴ پاسخ

کانال ایده غذایی تو روبیکا داریم آیدیش nini_foodtoopolii@
یا به شمارم پیام بدین ادتون کنم
09307421059

میتونی عصاره قلمم بریزی

عدس ریز بریزی بهتره
۱ق غ عدس رو با نصف ی سیب زمینی نگینی ریز خرد کن آب بریز بزار بپزه لعاب بده بعد بده بخوره
اگ پوره طور میخوره عدس ک کاملا پخت سیب زمینی ‌درسته بنداز بعد بکوب ب عدس اضافه کن

تصویر

عدس و سیب زمینی با آب از قبل جوشیده بذار بپزه بعد پوره کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان hosein مامان hosein ۱۷ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی