همونجوری که واسه خودتون درست میکنی فقط بدون ادویه و نمک
من یبار پختم میکسم کردم پوست داشت دخترم اوق میزد نمیخورد😅
من یه بار دادم عدس رو با گوشت وهویج و سیب زمینی گذاشتم زودپز حسابی پخته شد بعد میکسش کردم
من عدس گزاشتم یه روز خیس خورد آبشو هی عوض کردم پختم خورد
با سیب زمینی و کره هم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.