۴ پاسخ

همونجوری که واسه خودتون درست میکنی فقط بدون ادویه و نمک

من یبار پختم میکسم کردم پوست داشت دخترم اوق میزد نمیخورد😅

من یه بار دادم عدس رو با گوشت وهویج و سیب زمینی گذاشتم زودپز حسابی پخته شد بعد میکسش کردم

من عدس گزاشتم یه روز خیس خورد آبشو هی عوض کردم پختم خورد
با سیب زمینی و کره هم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۸ ماهگی