خانما عدسی میتونم درست کنم برا دخترم ۷ ماهشه

۵ پاسخ

اره جان

دختر من دوست داره با نون تریت میکنم

من میدم ولی عدس +آب +کره +هویچ +سیب زمینی +خرما
قاطی میکنم میزارم کامل کامل بپزه بعدش با اون گوشت کوب برقی هستند میکنم

عدس سنگینه پوستش بذار تو اب چن ساعت تا پوستش کنده شه بعد بریز اونم زیاد نه

من چند روز پیش براش درست کردم

سوال های مرتبط