۳ پاسخ

دکتر گفت حبوبات پایان ماه هشت . ۲۴ ساعت هم خیس بخورن

من به دخترم دادم عدسی خالی با سیب زمینی
آخرش زیاد مایل نبود
حس کردم خوشش نیومد
بعدش دیگه براش دال عدس گرفتم
با برنج براش پلو عدس درست کردم .

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی